s3bp5 bersama kenangan2 kita bersama..semuanya dalam ingatan kita-aziah..mira..jaz..ema..along..zura..mina..akma..hanim..eana..yuni..hani..farah..ian..pijah..siti..daus..fathi..izzat..ashraf..fadhli-2011/2012-->SMK SERI JEMENTAH(2006/2010)---aziah..ifah..arapah..ina..aini..epi..ayu..ain..nadia..alya..zairil..farez..jannah..fazilah..soon fatt..ley sheng..woon keat..ong k selvem..malah..wani..ka jun..hong in..hui si..wei hong..-->SK JEMENTAH(2000/2005)-aziah..wani..nadiah..piqa..eza..yana..sifa..wani..malah..qilah..farah..nabilah..aini..arapah..ifah..fuzah..epi..nadia..ayu..iman..kimi..hasif..akhyar..mamat..hariz..zairil..farez..

Sunday 17 June 2012

Bab 25


malam2 bila tengok bulan...teringat pulak masa berada di blok A3.T4 Wing A...malam2 macam ni akan aku habis kan melihat bulan...melihat bintang2 dilangit..sambil bersuka dan bergelak ketawa..dan kadang2 waktu macam ni..aku tidooo.heheheheh
rinduu pulak la nak feel...
bila hilang dimata...memang betul kte akan rasa kehilangan yang amat sangat pada masa tu..terlalu..namun that moment dah berlalu pergi..dah semakin jauh dari hidup kita..semakin jauh...dan tak mampu nak dikejar lagi...


sebenarnye aku ni tengah frust ni...emel n password aku hilang..aku lupa giler...ni la penangan orang banyak emel..adushhhh
korang boleh tolong aku tak?????
err mesti korang nak cakap
"xdapek den nak nolong"
hehe
ok la aku nak lupakan dulu pasal emel aku tu
dan aku nak start dengan lafaz bismillahirahmanirrahim
aku dah janji aku nak cerite pasal heroin2 kan
heroin2 yang sentiase menggamit di memori aku...
aku nak start dengan komando kite dulu
err kenal tak???
korang ni...komandu tu kan ketua..
so sape lagi kalau bukan along aka NUR AFIQAH NASIHAH
eh eh mane pulak gambar die..
jap eh....
ambik mase sikit
kiri sekali yang dok pegang arnab tu along n sebelahnye yang ayu
azura

ok nak start dengan along dulu...
die dulu 1st aku tengok die masa orientasi
die akan selalu la bagi pendapat n then lepas tu dinobatkan sebagai penolong praktikum kite..
korang ingat tak sejarah bagaimana die telah dinaikkan pangkat menjadi seorang ketua pulak??
erm malas nak cite..
aku nak korang ingat sendiri
bagi aku die seorang yang sangat lembut..tak pernah nak marah korang..ape je korang mintak...die akan cube tunaikan...dan aku agak tersentap apabila die menyatakan die jeles bila aku yg ketuai drama KD..huhu...
korang rasa aku tersilap ke ye jadi ketua korang???soriii
dan bagi aku...die ada hidup dan jalan hidup die...
tetapi die tak pernah dan takut..takut untuk mencuba...untuk memilih jalan tu..
along...kalau along baca...satu je long...
keadaan kita serupa..cume berbeza nye along tahu kita tak tahu..yakin pada diri along..percayalah..along sentiasa akan ke depan..
dan kadang2 bile teringat die..yang aku paling ingat/..
die belanje kite semua ice blended...korang ingat x??
setiap orang dapat ice blended rm2..hehe
korang ingat tak pernah sekali waktu kite kumpul ramai2 untuk jamuan..huhu..die marah sebab kite semua bising...
kite dah janji kan yang kite nak cerite tentang along...
wait n see~akan sampai surat tu...
dan kite selalu ingat...along suke panggil kita adik..
along jerit adikk..adikk...
maluuuuu long..
err rase orang pandang lain macam..hehe segan..


ok la yang sebelah die ni pulak...zura..
zura teman baik ashraf..sentiase support ashraf dari belakang..bagi aku die seorang yang baik...tak pernah pun menakitkan hati dan mungkin jugak boleh diklasifikasikan sebagai lembut..hahah.
aku masih ingt lagi die joget waktu PGL...aku msih ingat lagi die merajuk dengan ashraf..
dan aku masih ingat lagi memori kite bersama...ke PILAH..
ronda2...
ko ingat tak zura??hehe..
dan aku ingat kau dan ashraf panggil aku kak chik...hehe...
tibe2 terase macam ade adik..hehe.





No comments:

Post a Comment