s3bp5 bersama kenangan2 kita bersama..semuanya dalam ingatan kita-aziah..mira..jaz..ema..along..zura..mina..akma..hanim..eana..yuni..hani..farah..ian..pijah..siti..daus..fathi..izzat..ashraf..fadhli-2011/2012-->SMK SERI JEMENTAH(2006/2010)---aziah..ifah..arapah..ina..aini..epi..ayu..ain..nadia..alya..zairil..farez..jannah..fazilah..soon fatt..ley sheng..woon keat..ong k selvem..malah..wani..ka jun..hong in..hui si..wei hong..-->SK JEMENTAH(2000/2005)-aziah..wani..nadiah..piqa..eza..yana..sifa..wani..malah..qilah..farah..nabilah..aini..arapah..ifah..fuzah..epi..nadia..ayu..iman..kimi..hasif..akhyar..mamat..hariz..zairil..farez..

Sunday 17 June 2012

Bab 26

satu persatu...aku rase aku dah tayang gambar korang..tinggal beberapa je lagi aku rase...yang belum ditayang


kali ni sape pulak yang jadi mangsa aku...huhu..eh tibe2 rase rindu pulak dengan geng2 MOKDEK...
mule2 aku tak perasan..da kadang2 terpikir..apsal pulak la name dorang ni mokdek..then bile aku analyse balik...erm
equation tu sangat bagus la..
GEMOK+PENDEK=MOKDEK..
haha geli hati aku bile teringatkan..
tiibe2 rindu dengan korang...
err nak tunjuk gambar la..nanti tak tunjuk gambar korang kate aku tak fair...
nanti gaduh pulak dalam fb..hehe
jap eh mokdek-mokdek sekalian


kiri sekali ian,farah,yuni,hani

ok start dengan ian..ian ni aku tengok sopan santun orangnye..lembut..berbudi bahasa...dan paling aku ingat pasal kau..kau suke sangat lukis katon yang ade dekat blok kau tu kan...sampai lukis dalam buku aku siap..haha..dan aku ingat lagi...dalam bnyk2 orang..hnya aku je yang tulis name kau IAN..orang lain tulis yan..huahuahua..aku tak sedar..rupenye kau perasan...dan kau la yang banyak mesej aku ketika kite dah jauh2 ni..huhu rajin kau...dan kau terlalu obses dengan cikgu dayah..haha dan aku selau buli kau..kau ingat tak..aku selau buli kau..hahahhaha
aku selau perhatikan kau ian..kau kalau bercakap ke..makan ke...mulut ko mesti menggigil...hahah..aku tak tau kenapa...tapi aku sentiasa perhatikan kau...

sebelahnye pulak haha..honey or sayang aku la...kalau aku start i u i u dengan die..konfem cik yuni akan cakap.."ee geliii aku"...yang aku ingat pasal kau..kau ni baik...orang panggil kau doremon..dan tak sangka rupenye noni clssmate romate aku..dan akhrnye mnjd kawan aku jugak..kecik kan dunia ni..dan aku paling ingat sekali...aku tak boleh lupa bila kau berlari...hahahhahah..aku tak boleh nak ingat...ingat je mesti gelak...macam itik ko lari...hahhahahahahhahahahha..dan kau paksa aku masuk ape tu yng joget2 tu...lupe la...cheer robik...huhu..aku ingat lg..aku dah agak kau akan datang bilik aku..aku pura2 tido dan kau dengan noni..tarik kaki aku...kuang asam betoi la korang..memang lawak la bile ingat balik...dan aku bila datang bilik kau buat keje...aku akan selongkar mamee kau..biskut2 kau..dan biskut2 akak romate kau..haha..dan kite mngumpat jiran yang tido sebelah kau jugak..aku tak boleh lupa kau tido..aku tak boleh lupa kau peluk aku..dan aku tak boleh lupa suara yang berkumandang pada pukul 4 pagi tu...rinduuu

kalau korang amati betul2...ka tengok macam gedik2 kan..yang tu yuni la..takda yang lain selain die yang paling gedik dalam kelas aku..hahhahahahahhahah
abis la aku kena dengan yuni ni nanti...untuk yuni ni jugak...aku tulis name die uni..bukan yuni..serius..dalam phone aku pun macam tu...heheh..dah terbiase..kau tak kisah kan..korang nampak die mcam mana??happy je kan..tapi sebenarnye...haha..cengeng +kememe...maksud cengeng dan kememe ni adalah kuat nagis..hahahahha..pantang aku buat ayat sedih..melalak la budak ni..dan die ni kaki pink..tu pink ni pink..pelik aku..obses sangat dengan pink....tapi kau sahabat aku yang bekerja dengan aku sebagai satu team waktu kita buat pasal SOMALIA..dan aku masih ingat kegilaan kau pada ayun..adoiii..pening aku...ayun sana..ayun sini..sikit2 ayun..sikit2 ayun...hahhaha..sampai ustaz pun boleh tau kau suke ayun...macam mane ni??hehehdan kau masih ingat tak aku marah kau??mase tu waktu nak tulis2 kat atas lab coat nak bagi cikgu syed..hehe.sorii uni..aku serius tengah bengang denga kebisingan mulut kau...banyak songel sangat..sekali kau kene jerit dengan aku..heheheheh

dan akhr sekali..budak yang paling tak suke air...hani...die ni...ajar aku..kimia dan bio..nasib la ade kau..kalau tak..aku bengong...hehe..dan aku masih ingat kau meluahkan perasaan kau...huhu..simpati aku pada kau...dan aku cube protect kau dari anasir2 pijah...ish2 alih2 aku jugak yang terkena sekali..kuang asam betol...kau..aku suke kau..dan bila aku tengok kau..aku suke mendoakan kau selepas apa yang kau luahkan pada aku..
ape yang hani luahkan??-rahsia beb-
dan akhrnye...terkabul jugak..harap2 berkekalan la ye..
dan pasal kau..aku masih ingat lagi bila orang kate kau gemok..ko tak cakap kau gemok..tapi kau cakap kau tough...hahhahahah..serius aku mesti gelak..bile teringat balik..rinduu..
dan kau la orang pertama yang panggil aku epal...kau orang pertama dan kau la orang terakhir kot..takda lagi yang lain...dan aku masih ingat kau la orang yang akan cakap "aku benci kau epal"...hanya kau je hani...takda yang lain..rindu..kau benci tapi akhrnye kau sayang aku hani..aku dah cakap kan..3 kali kau benci..kau akan bertukar benci kau tu pada sayang kat aku..dan kau selalu je sakit...kami risau pasal kau..kau tau tak...




No comments:

Post a Comment