s3bp5 bersama kenangan2 kita bersama..semuanya dalam ingatan kita-aziah..mira..jaz..ema..along..zura..mina..akma..hanim..eana..yuni..hani..farah..ian..pijah..siti..daus..fathi..izzat..ashraf..fadhli-2011/2012-->SMK SERI JEMENTAH(2006/2010)---aziah..ifah..arapah..ina..aini..epi..ayu..ain..nadia..alya..zairil..farez..jannah..fazilah..soon fatt..ley sheng..woon keat..ong k selvem..malah..wani..ka jun..hong in..hui si..wei hong..-->SK JEMENTAH(2000/2005)-aziah..wani..nadiah..piqa..eza..yana..sifa..wani..malah..qilah..farah..nabilah..aini..arapah..ifah..fuzah..epi..nadia..ayu..iman..kimi..hasif..akhyar..mamat..hariz..zairil..farez..

Monday 21 May 2012

Bab 19

tibe2 teringat kat die...
rindu ke namenye ni ek...
erm hari ni isnin
korang masih ingat x subject untuk isnin
yes yes..
aku ingat kan la untuk korang
isnin 
pagi2 lagi kita bersemangat sebab
hahahhah
jeng jeng jeng
masa teacher...
BI..huhu
errr sume akan berdebar sebab masing2 tak tau ape yang tersirat dalam aktiviti teacher..
sekali tup tap..err kene berlakon la..menyanyi la...kne pot pet kat depan la..macam2 kan...
tapi korang seronok tak?
hehe
tanya diri korang...
*******


lepas tu,kita akan BIO TUTOR
bersama cikgu dayah
hahha..korang ingat tak..cikgu dayah??ala cikgu yg comey tu..
yang kita2 semua suke tu..tapi kita takut nak cakap..err sebab ape ek?
sebab die serius...
tapi die suke buat lawak..die buat lawak tapi die tak gelak...aku kadang2 gelak..tapi bila tengok die tak gelak..automatik aku gam mulut aku dari gelak...tapi seronok kan...die buat kita bersemangat dengan bio..aku rasa die banyak support kita..dan die banyak bersabar dengan keletah kita...yang pasti nya kita semua sayang kat die kan..die happy kan kita dengan keletah die...die dah macam akak..mendidik kita..kalau kita tak paham..die mesti cakap "kamu bace tak dulu"..ishh kamu ni...macam2 la ayat ni..tak pun kalau die tengan explain..dia akan cakap "kamu faham x..kamu faham tak ni"....
******


lepas tu kita akan berkejaran ke BIO KULIAH pulak..
huhu...kalau kuliah dengan cikgu dayah..wooo superb..best..paham..jelas...sebijik2 die terang..suara pun lantang...kadang2 cikgu ami..ckgu ami pun best jugak cume die ckap laju dan aku kagum..sebab macam2 die tau...die boleh ceritakan segalanya...woo terer la cikgu..
tapi ada masalah sikit la...gerun dengan die...hehe..sebabnye..die akan menyoal kita mengikut no..dan semua budak pasti akan ingat no giliran masing2...adoii memang parah dan kecut dibuatnya...pantang tengok orang tidur sikit...tutup mata sikit pun tak boleh...huhu konfem dipanggil...
******


lepas tu...masa yang aku tunggu pulak..waktu kita menaiki tangga ke LAB SC KOMPUTER 2
huhu...boleh semput naik tangga...hehe aku tak tau la kalau umur kita ni dan setengah abad..boleh terus menutup mata meninggalkan dunia selamanya agaknye kalau naik tangga..hehe..ermm bersama cikgu ijah..errr korang ingt tak die?
2 jam dalam lab 2 boleh beku..tapi seronok kan..(hehe sebenarnye aku yang rasa seronok)...
erm...kita akan buat sendiri..dan aku paling ingat..tang tang komputer hang je..aku n korang pasti gabra..."cikgu,nape komputer ni".."cikgu kenapa tu".."cikgu,kenapa ni"...semua akan keluar muke cuak kan..dengan cikgu2 sekali cuak sebab pening nak layan kegabraan kita..
dan aku selalu nye menjadi penghuni terakhir yang akan keluar dari lab 2...
dan ayat die kita mulakan mission kita dengan bismillahirrahmanirrahim..ingat tak korang???
*******


lepas tu kita akan rehat..kadang2 kita akan ada kuliah bonus dari cikgu hairon pada pukul 2..oleh sebab perut semua orang kenyang..maka konfem la melentok kat dalam kuliah..huhu tapi cikgu hairon garanggg wooo...sape tidur sila pegang stand mic..haha..konfem2 la korang dan aku2 sekali menahan mata dari tidur kan...dan kedatangan cikgu akan suruh kita berdiri...dan cikgu pasti akan tertinggal seseorang dari kelas kita..die akan lupa nak kira Mina..sebab Mina kan selalu duduk depan sikit..agak tersasar jauh dari kita2...hehe..lepas tu die akan cakap "saje je nak test korang"..."saya nampak sebenarnya"...
********


kita akan berpindah..dah macam musafir dah..berpindah untuk KIMIA KULIAH pulak..erm mase ni antara dua..cikgu syed atau cikgu aida...cikgu syed penuh dengan keunikan die...PVRT la..PCRT la..korang ingat x formula ni waktu sem 1 dulu..kalau cikgu aida pulak..dia selau bagi task dan homework..walaupun satu soalan..tapi kita semua mesti tak buat..kita buat2 lupa..pastu boleh pulak cakap.."cikgu bagi dekat kuliah lain kot"..hahahha..serius lepas tu kena marah dengan die.."ai saya mangaja kuliah ni je ye".."jangan buat2 lupa"..haha kuat betul ingatan cikgu kan..tapi die tak pernah marah kita kan..kalau kita tak faham..dia akan ajar..
******


kuliah akhir untuk isnin..hehe...KULIAH SC KOMP..uhu....kalau cikgu aine...heheh..aku la mangsa die.."kau aziah...asyik tidurrr je"..kelas aku je tidur..kelas aku je tidur...opss sory cikgu..hehehe tak sengaja nak ter ter ter...tidoo..dan aku tido bukan nye sembunyi2...menyandar..tegak..muke memang mengadap die..memang la mangsa die..terkenal aku...dengan hobi tidur..adoii malu..pernah sekali lepas je die tegor aku tidur..aku suruh korang jangan panggil aku aziah..hahah malu...kalau isnin selalu nye yang tolong ganti cikgu aine adalah cikgu siti zaharah..huhu..takott kan kan..die akan panggil sap2 je yang die suka..terkenal dengan panggilan marker berjalan..baru aku faham kenapa merker berjalan..rupenye die akan bagi marker kat mangsa2 die untuk menulis di depan..dan die pantang orang tidur..aku pasti la akan suruh korang kejut aku kalau aku tidor..


---->abis la untuk isnin..jumpa selasa...semua ini menjadi rutin kita tiap2 hari kan..rindu tak untuk rutin isnin kite?aku rindu..rindu sangat.harapan aku..harap korang masih ingat pada ISNIN...

No comments:

Post a Comment