s3bp5 bersama kenangan2 kita bersama..semuanya dalam ingatan kita-aziah..mira..jaz..ema..along..zura..mina..akma..hanim..eana..yuni..hani..farah..ian..pijah..siti..daus..fathi..izzat..ashraf..fadhli-2011/2012-->SMK SERI JEMENTAH(2006/2010)---aziah..ifah..arapah..ina..aini..epi..ayu..ain..nadia..alya..zairil..farez..jannah..fazilah..soon fatt..ley sheng..woon keat..ong k selvem..malah..wani..ka jun..hong in..hui si..wei hong..-->SK JEMENTAH(2000/2005)-aziah..wani..nadiah..piqa..eza..yana..sifa..wani..malah..qilah..farah..nabilah..aini..arapah..ifah..fuzah..epi..nadia..ayu..iman..kimi..hasif..akhyar..mamat..hariz..zairil..farez..

Monday 21 May 2012

Bab 18

jazmina...
kau suke ambik gambar
pantang aje mane2
semua tempat boleh jadi tempat pose kita..
tapi sekarang
aku dah tak dapat tengok dah semua tu
tak dapat tengok kau
tak dapat makan sama2
tak dapat kongsi makanan sama2
semua nya pergi sekelip mata

untuk mu
-------------->
JAZMINA BT JAAFAR
terima kasih kerana sudi menjadi teman dan sahabatku
aku beruntung dan bersyukur kerana dapat bertemu kau
alhamdulillah
kau cukup sempurna bagi aku
menjadi sinar aku
walaupun sekejap je kau masuk dalam hidup aku
terima kasih jaz
sebab selalu tolong aku
nak2 jadi tukang topup aku
terima kasih sangat2
atas segalanya
doa aku sentiasa mengiringi diri kau
selamanya
semoga persahabatan kita kekal sampai bila2
jangan lupa pada aku ye
walaupun aku dah takda dekat dunia ni
titp kan doa dan alfatihah untuk aku
lotuz kesayanganku...
cume satu je 
kalau nak cari lelaki
bukan tengok dari paras rupe je tau
tengok juga pada hati die
sebab dia yang akan membimbing kita nanti
aku harapkan kau bahagia
insyaallah
semoga hubungan ukhwah ini tiada penghujung
sampai bila2
lotuz ku
tiap kali aku jumpe lotuz
itu bermakna aku jumpa kau
jadi aku harapkan aku dapt jumpa lotuz tiap hari
supaya aku dapat jumpa kau selamanya dalam hidup aku
Amin...



2 comments: