s3bp5 bersama kenangan2 kita bersama..semuanya dalam ingatan kita-aziah..mira..jaz..ema..along..zura..mina..akma..hanim..eana..yuni..hani..farah..ian..pijah..siti..daus..fathi..izzat..ashraf..fadhli-2011/2012-->SMK SERI JEMENTAH(2006/2010)---aziah..ifah..arapah..ina..aini..epi..ayu..ain..nadia..alya..zairil..farez..jannah..fazilah..soon fatt..ley sheng..woon keat..ong k selvem..malah..wani..ka jun..hong in..hui si..wei hong..-->SK JEMENTAH(2000/2005)-aziah..wani..nadiah..piqa..eza..yana..sifa..wani..malah..qilah..farah..nabilah..aini..arapah..ifah..fuzah..epi..nadia..ayu..iman..kimi..hasif..akhyar..mamat..hariz..zairil..farez..

Saturday 12 May 2012

Bab 12

aku tak tau kenapa video tak boleh upload..
jadi aku dapat post pic2 kite..
aku nmpk yuni,farah,zura nangis...
sampai gk hajat hati aku nak menyentuh hati korang...
alhmdulilah---
masa theater ni
semua peluk teacher kn
masa tu aku rasa kita sangat rapat dengan teacher.
walaupun ada perasaan marah dengan teacher..
tapi
cube korang tanya hati korangawalaupun korang marah
korang buat jugak kan apa teacher suruh
----->itu tanda nya ko


rang sayang teacher...
erm kita dan teacher...


aku rase mase ni kita sume tak ready lagi untuk pose


semua dah keluarkan aura pose masing2


apsal suke sangat peace ek...ishhh...tengok aku..love tau..haha



No comments:

Post a Comment