s3bp5 bersama kenangan2 kita bersama..semuanya dalam ingatan kita-aziah..mira..jaz..ema..along..zura..mina..akma..hanim..eana..yuni..hani..farah..ian..pijah..siti..daus..fathi..izzat..ashraf..fadhli-2011/2012-->SMK SERI JEMENTAH(2006/2010)---aziah..ifah..arapah..ina..aini..epi..ayu..ain..nadia..alya..zairil..farez..jannah..fazilah..soon fatt..ley sheng..woon keat..ong k selvem..malah..wani..ka jun..hong in..hui si..wei hong..-->SK JEMENTAH(2000/2005)-aziah..wani..nadiah..piqa..eza..yana..sifa..wani..malah..qilah..farah..nabilah..aini..arapah..ifah..fuzah..epi..nadia..ayu..iman..kimi..hasif..akhyar..mamat..hariz..zairil..farez..

Sunday 13 May 2012

Bab 13

yes yes yes...
akhirnye menjelma jugak epal hijau dalam laman bersawang ni..
laman untuk para2 sakura..
studio penulisan cik epal ni bergerak tak tentu masa...
kadang2 malam...kadang2 siang...maklumla berkerja sendiri kan..
jadik ikut suke hati la bila...hehehe
******

baiklah..kali ini taknak menulis lebih panjang..
sebab nanti makin merepek
jadi
kite mulakan kembara kita lagi
dengan memperkenalkan
jeng jeng jeng...
pelakon hollywood terkenal..
hahahhahahha
-------->
siapakah?siapakah??siapakah???
mangsa epal yang seterusnya...
ssudah tentu la...
SITI NUREMMA SYAHIRAH BINTI SAMION

lahir bulan 5
heheh
ko ingat tak ape aku buat masa wish bezday ko????
hehe
harap2 ko ingat la..
emma...
********
sambil aku membaca diari tulisan tangan karya korang..
aku mula lah menekan papan kekunci untuk membuka kunci hati aku pasal kau
kau...
kau...
kau
kau baik..kau antara teman dan sahabat aku selain mira dan jaz...

*******
waktu minggu ni
mesti kite penuhkan dengan bermain squash bersama pada setiap pagi..
dan kau
yang memperkenalkan aku pada air cincau mak cik KAFE C
\ko ingat lagi kafe C???
kafe blok ko?
harap ko tak hilang ingatan..
lepas je main..
kadang2 aku dan mira pasti teman ko balik selepas penat kita mengeluarkan sekuat tenaga kita untuk berlari mngejar bola..
dan aku paling gemar nasi goreng kampung mak cik tu
pedassssssssss terangkat woooo

*********
bila aku baca balik ape yang kau tulis...
satu persatu igatan aku pada kau menjelma...
raut wajah kau..
mata kau..
opssssssssssss!!
sebut pasal mata kau..
hahahah.
kau ingat x yang aku selalu gelak mata kau..
mata kucing
mata palsu..
heheheh
kau selalu bengang dengan aku kan..

*************
yang pasti pasal kau..
kau pun suke mi goreng...
kau suke sup..
tapi kau kurang suka makan pedas...

*******
pasal kau lagi...
ish2 bangga dan kembang la die...kene pujidengan aku..
tiap kali kau duduk sebelah aku...
ko akan mengantok.
mengantok sangat
dan kau ingat tak
tiap kali kau cakap je
aku akan cakap 
"jangan dengar..bisikan syaitan"
hahhaha
serius klaka kan..dan kau pun malas nak cakap..
hehe
rindu ko ema

ko ingat tak pada seseorang yang kacau ko..
si tamil "amma"
hahahha

*******************
ko ingat tak waktu akhir hari tu
aku sebenarnya taknak bertembung dengan kau..
mesti ko tak ingat kan..
sebab ko kan pelupa
hehehehhe
alaa waktu aku bawak nasi ayam tu
hehe
serius
aku terkejut
aku nak lari dari sorang tu
sekali jumpa kau pulak
mati akal aku nak klentong ko
heheh

**************
ingat lagi time buat video pasal TOKOH NEGARA
haha..bersekan mata beb buat
last2 spoil
klu tak spoil aku rasa kita daj juara tau
 kau ingat tak aku dan mira berangan
nak pakai baju sedondong la 
warna hijau la
hahahhaha
*********
klakar kan kita ni
pertemuan pertama aku dengan kau dengan cara aku ikut kau pergi unit MATH pada hari jumaat
lama kelamaan kau bersama dengan aku,mira dan jaz
kenangan kita bersama...
tak mungkin aku lupa
semuanya
semuanya sukar aku delete dari ingatana aku
dan aku harap ia tak mungkin hilang dari ingatan kau juga
itu harapan aku untuk persahabatan
AKU SAYANG KAU EMMA

*masih lagi ingin mencoret tentang si dia yang bergelar SITI NUREMMA SYAHIRAH BINTI SAMION



No comments:

Post a Comment