s3bp5 bersama kenangan2 kita bersama..semuanya dalam ingatan kita-aziah..mira..jaz..ema..along..zura..mina..akma..hanim..eana..yuni..hani..farah..ian..pijah..siti..daus..fathi..izzat..ashraf..fadhli-2011/2012-->SMK SERI JEMENTAH(2006/2010)---aziah..ifah..arapah..ina..aini..epi..ayu..ain..nadia..alya..zairil..farez..jannah..fazilah..soon fatt..ley sheng..woon keat..ong k selvem..malah..wani..ka jun..hong in..hui si..wei hong..-->SK JEMENTAH(2000/2005)-aziah..wani..nadiah..piqa..eza..yana..sifa..wani..malah..qilah..farah..nabilah..aini..arapah..ifah..fuzah..epi..nadia..ayu..iman..kimi..hasif..akhyar..mamat..hariz..zairil..farez..

Saturday 5 May 2012

Bab 10

*******
kali ni aku tak nak lagi cerita pasal teman2 ku..
tapi nak share
agak2 ape yang korang akan lakukan pada hari sabtu malam dekat matrik?????
cepat..cepat..

***
jawapan pertama:aku buat tutor
------------>syabas2...bagus nye orang tu...
jawapan kedua:aku study
------------>wahhh hebat nye....
jawapan ketiga:aku tengok movie
------------>wahhh korang..dh siap ttor..dh siap study ke sampai boleh tengok movie..
jawapan keempat:aku tido je(ni jawapan aku la)
----------->takda komen untuk jawapan ini
jawapan kelima:jawapan2 lain selain yang tertera di skrin laptop anda..

********
so,
korang nye jawapan ape??
mesti korang teringat dan terbayang kan..malam sabtu di matrik...
huhu..
apa2 pun..masa dan kenangan tu dah makin jauh dengan kita
kita hanya sekadar dapat mengingati...
pasti rindu saat2 itu..
saat2 bersama roomate..saat bersama rakan2...
seronok kan..indah kan...
*******
hanya tinggal kenangan....

No comments:

Post a Comment