s3bp5 bersama kenangan2 kita bersama..semuanya dalam ingatan kita-aziah..mira..jaz..ema..along..zura..mina..akma..hanim..eana..yuni..hani..farah..ian..pijah..siti..daus..fathi..izzat..ashraf..fadhli-2011/2012-->SMK SERI JEMENTAH(2006/2010)---aziah..ifah..arapah..ina..aini..epi..ayu..ain..nadia..alya..zairil..farez..jannah..fazilah..soon fatt..ley sheng..woon keat..ong k selvem..malah..wani..ka jun..hong in..hui si..wei hong..-->SK JEMENTAH(2000/2005)-aziah..wani..nadiah..piqa..eza..yana..sifa..wani..malah..qilah..farah..nabilah..aini..arapah..ifah..fuzah..epi..nadia..ayu..iman..kimi..hasif..akhyar..mamat..hariz..zairil..farez..

Wednesday 2 May 2012

Bab 9

---------->
untuk mu mira
terlau banyak kisah kau dan aku
terlalu banyak
biar la hati aku ini yang mengingati nya

********
mira
kau banyak cerita tentang diri kau pada aku
-maaf-
-aku tak boleh ceritakan pada laman banyak sawang ni-
-tu peribadi dan aku hormati-
********
makin lama aku makin kenal kau mira
banyak bende aku tau pasal kau
kau tak boleh makan mi
sebab perut ko tak tahan
ko suke makan daging
ko suke makan wafer apollo yang inti coklat tu
sebab ko cakap
'lagi banyak coklat dari wafer kafe A walaupun hanya 0.30sen je'
ko pernah belanje aku apollo tu..
aku ingat
dan masih aku ingat
tiap kali nak makan ice blended atau kopok lekor
kita mesti kongsi
-jimat-

********
kau terliur waktu aku makan nasi goreng 
aku pengaruh ko makan nasi goreng lepas kelas bio lab
hahahhahahahahha
sian ko kan terpengaruh dengan aku
********
dan yang paling aku ingat
fail notes kite sama
warna semua sama
-brain contact-
masih aku ingat tangisan waktu ambik result
masih aku teringat semua nya mira
*********
tersenyum aku mira.
bila aku tengok programing ko dekat buku aku
so ko nak cout>> yang mana mira???
hahahahah

------->
untuk mu mira
memang benar...aku jauh dari kau
aku menjauhkan diri dari kau
tapi tak bermakna aku lupa pada kau
jujur aku cakap
aku memang pemendam
dari dulu lagi
even akak akusekalipun aku tak pernah share
mira...
sehala dengan lagu dalam blog aku ni
'bila rindu,terkenang mu sayang'
khas untuk mu teman...
mira...
terima kasih kerana ada dengan aku
terima kasih kerana sudi menjadi teman aku
terima akasih kerana menerima aku seadanya aku
terima kasih mira..
terima kasih infinity...
tak kan lupa aku pada kau..
jarak sangat memisahkan kita..
semakin lama semakin jauh kita
tapi
satu je yang kau perlu ingat
bahawa hati aku telah aku serah kan pada orang2 yang aku sayang
salah sorang nye adalah kau
-NURUL AMIRAH BINTI ABDUL MUTALIB-
sampai bila-bila aku ada dengan kau
Allah menemukan kita..
sayang dan kasih ini hadir kerana Die..
Die yang memberi segalanya
aku?
insan yang durjana ini tak mungkin sanggup untuk kehilangan sayang itu
khususnya dari kau teman
mira...
ucapan aku pada kau----->
mira..
seindah dan secantik nama nya...
mira...
kau ratu..kau la puteri..
dan
kau lah penyeri
hiasi lah diri mu dengan keimanan dan ketakwaan kita padaNya
doa aku sentiasa mengiringi perjalanan hidup kau..
sampai bila-bila
sampai aku takda lagi dekat dunia ini
mira...
jangan lupa aku ye
sebagai kawan kau..mungkin aku bukan kawan dan teman terbaik untuk kau
tapi
cukup la sekadar kau ingat aku sebagai seorang yang pernah mencuit hati kau
mira...
mudahan apa yang kau hajati akan tercapai
dan ingatlah
walau apa pun orang sekeliling berkata pada kau..
aku akan ada dengan kau
AKU ADA DENGAN KAU SAMPAI BILA-BILA
dan 
aku TERIMA KAU APA ADANYA KAU
sebab bukan keburukan atau kekurangan yang aku cari tentang diri kau
tapi aku melihat kau dari keihklasan kau
sebagai teman..sebaga sahabat
untuk mu mira..
cahaya puteri
akan menjadi cahaya puteri ku sampai bila-bila
Amin







1 comment:

  1. arghh...sedihnya bila saat pepisahan makin hampir

    ReplyDelete