s3bp5 bersama kenangan2 kita bersama..semuanya dalam ingatan kita-aziah..mira..jaz..ema..along..zura..mina..akma..hanim..eana..yuni..hani..farah..ian..pijah..siti..daus..fathi..izzat..ashraf..fadhli-2011/2012-->SMK SERI JEMENTAH(2006/2010)---aziah..ifah..arapah..ina..aini..epi..ayu..ain..nadia..alya..zairil..farez..jannah..fazilah..soon fatt..ley sheng..woon keat..ong k selvem..malah..wani..ka jun..hong in..hui si..wei hong..-->SK JEMENTAH(2000/2005)-aziah..wani..nadiah..piqa..eza..yana..sifa..wani..malah..qilah..farah..nabilah..aini..arapah..ifah..fuzah..epi..nadia..ayu..iman..kimi..hasif..akhyar..mamat..hariz..zairil..farez..

Saturday 28 April 2012

iini la dia..-NURUL FAZLINA-






masa ni...takut sangat..memang sejujurnya aku memang menyangka bahawa pertemuan terakhir kami di library.tapi tibe2 msg flow sampai mengatakan di kafe.dan....aku memang target..ala..cikgu mesti lambat punye..
so
aku pun melambatkan langkah aku untuk berjalan.aku tukar pakai tshirt sebab aku dah janji dengan mira nak main squash..
sekali..
tup tap tup tap
die dah sampai
serius...
aku tak perasan die pada mulanya.
dan bila aku toleh dan mata kami bertaut.aku nampak mata die tajam.aku nampak muke die sedih.aku nampak semuanya.die ekspreskn semua di raut muke dia tanda tak puas hati..






cikgu suke buat peace






































cikgu tengah buat flash muke..haha


"tengahri makan mi"-saya xminat sangat..saya lebih suke nasi//


cikgu wani n cikgu syam tengah curi mi kiteorang..hehe


No comments:

Post a Comment