s3bp5 bersama kenangan2 kita bersama..semuanya dalam ingatan kita-aziah..mira..jaz..ema..along..zura..mina..akma..hanim..eana..yuni..hani..farah..ian..pijah..siti..daus..fathi..izzat..ashraf..fadhli-2011/2012-->SMK SERI JEMENTAH(2006/2010)---aziah..ifah..arapah..ina..aini..epi..ayu..ain..nadia..alya..zairil..farez..jannah..fazilah..soon fatt..ley sheng..woon keat..ong k selvem..malah..wani..ka jun..hong in..hui si..wei hong..-->SK JEMENTAH(2000/2005)-aziah..wani..nadiah..piqa..eza..yana..sifa..wani..malah..qilah..farah..nabilah..aini..arapah..ifah..fuzah..epi..nadia..ayu..iman..kimi..hasif..akhyar..mamat..hariz..zairil..farez..

Saturday 28 April 2012

*****
Bab 2

sesi oreintasi bermula.kat sini aku merasa lain sangat.biasa la baru lagi kan.serba tak kena.ada je yang rasa lain.itu la ini la.aku ingat aku dapat la satu kelas nagn member2 aku..sangkaan ku rupanya meleset.meeset jauh sekali.
ada anouncement"sila semak LDK anda di kafe"..waktu ni ramai pelajar berkerumun menyambar kafe.takut aku tengok.banyak manusia.dah macam buat pesta.saling bertolakkan antara satu sama lain.
aku check punya check..
aku nmpak 930819---------
LDK87
ape plak la LDK2 ni.aku pun tak paham.
tapi lepas je zohor..kami diminta untuk berkumpul kembali.
berkumpul dan masa ni la kami di kelaskan dalam satu kelas.lebih senang panggil praktikum la.(duduk matrik la aku baru tau perkataan ni)..sian kan???
hehe
erm lepas tu ape jadi..
yang pastinya masa tu..aku tak kenal pun dorang
serius tak kenal..
dlm hati..
gile cnform bdk2 ni pandai2..
kaki study bukan cm aku..kaki tido..
huhu..
ape2 pun relax..(aku kan macho)..heheh
then lokasi kami...
erm library...
library...
wahh library die bawah tanah ke...haha..
turun tangga bawah..kelas gitu~
aku duduk la sambil orang sebelah aku menyapa lembut/
"dari mana?"
aku cakap johor
aku tanya la balik..
"dari mana"
die jawab 
kelantan...
oo name sape?
name mira...
awak?
saya aziah...
gile la..aku memang menjadi bdk sopan santun mase berkenalan..malu2 kucing..hahahhahahah...
then tiba la masanya...
jeng jeng jeng...
derap kaki nya mendebarkan hati aku...
serius...
mungkin sebab inci kasutnya yang terlalu tinggi...pada hakikat nak menampakkan die tinggi sebenarnya..
maka datang la dia kepada kami..
dengan sebuah muka yang mat memberi aku persoalan..
ayat pertama yang keluar..
"leh tahan cikgu ni"
"macam wardina"
"adik beradik ke ek"
"name sape"
agak2 dah kawin ke lom"
huhu..
lalu die datang dan mengucapkan salam...
assalamualaikum semua...
kami menyambut dengan muka teragak-agak..
waalaikumslam...
firstly..saya nak cakap selamat datang ke kolej matrikulasi negeri sembilan..
seronok tak...ok..nama saya ...
***********
NURUL FAZLINA BINTI OTHMAN
boleh panggil saya teacher...ckgu faz...
umur saya?
Dirahsiakan..(haha tak yah rahsia sangat la cikgu)
serius saya dah tau...hehe
saya cikgu mathematics...
sy akan menjadi mentor awak...
so kalau ada pa2 bagitau saya....ok semua....
ok..
hari ni kite buat sesi berkenalan dlu...




-taknak la berkenalan ngan dorang dulu-
kita berkenalan ngan cikgu nya dulu..


ni ka library nye....sejukkk...leh beku


No comments:

Post a Comment