s3bp5 bersama kenangan2 kita bersama..semuanya dalam ingatan kita-aziah..mira..jaz..ema..along..zura..mina..akma..hanim..eana..yuni..hani..farah..ian..pijah..siti..daus..fathi..izzat..ashraf..fadhli-2011/2012-->SMK SERI JEMENTAH(2006/2010)---aziah..ifah..arapah..ina..aini..epi..ayu..ain..nadia..alya..zairil..farez..jannah..fazilah..soon fatt..ley sheng..woon keat..ong k selvem..malah..wani..ka jun..hong in..hui si..wei hong..-->SK JEMENTAH(2000/2005)-aziah..wani..nadiah..piqa..eza..yana..sifa..wani..malah..qilah..farah..nabilah..aini..arapah..ifah..fuzah..epi..nadia..ayu..iman..kimi..hasif..akhyar..mamat..hariz..zairil..farez..

Sunday, 5 February 2012

Ungkapan#

assalamualaikum...


kali ni diriku datang kembali setelah sekian lama tidak mengupdate blog ni..rinduu.."sorry sygku...i lme xupdate u"..kali ini aku nk ungkap sesuatu...I Love U..
I Love U..I Love U...haha.sekali lagi kita gelak..ayuh!!haha..cukup!cukup!cukup!..
tp.pernah tak "korang" terpikir ungkapan secantik n seindah maksud nye ini dilafazkan di tepi tong sampah..or bau smpah.haha.lawak der.
babak 1:
si A: awk...sy syg kan awk..cewahhh.ayt gile cun..masyuk je.lembut je..umpama kek kat pasar malam.
tp tengah2 si B tangkap feel..ade lak bau yg xenak..toleh kiri toleh kanan..kuang2x.tempat sampah...terbantut si B nk feel cintan cintun.haha.pernah ke anda terpikir sume ni.
haha.sume ni realiti.tak mungkin tak berlaku.tp takkan orang nk cite bende2 ni.malu weyh.jatuh status berserta maruah.
aku cume trpikir je perkara2 ni.jgn lak korang pk bukan2.hnya sekadar mitos yg melayang dalam fikiran aku yg sgt2 genius berfikir.(perasan je genius).hehe.so cnclusion nye.kpd sume pasangan2..klu nak ungkap tu toleh la kiri kanan..kot2 korang lafaz kat tempat pembuangan sampah lak.haha#

No comments:

Post a Comment