s3bp5 bersama kenangan2 kita bersama..semuanya dalam ingatan kita-aziah..mira..jaz..ema..along..zura..mina..akma..hanim..eana..yuni..hani..farah..ian..pijah..siti..daus..fathi..izzat..ashraf..fadhli-2011/2012-->SMK SERI JEMENTAH(2006/2010)---aziah..ifah..arapah..ina..aini..epi..ayu..ain..nadia..alya..zairil..farez..jannah..fazilah..soon fatt..ley sheng..woon keat..ong k selvem..malah..wani..ka jun..hong in..hui si..wei hong..-->SK JEMENTAH(2000/2005)-aziah..wani..nadiah..piqa..eza..yana..sifa..wani..malah..qilah..farah..nabilah..aini..arapah..ifah..fuzah..epi..nadia..ayu..iman..kimi..hasif..akhyar..mamat..hariz..zairil..farez..

Saturday, 26 November 2011

terima kasih...

angin yg bertiup umpama hadir nya kehhidupan dalam hidupku..
terima kasih ungkapan pertama ku kepada Nya...
alhamdulillah..syukur kehadratNya dengan rezeki yan kau limpahkan kepada hambaMu yang kerdil lagi naif ni...eh aku ke yg tulis nie..hehehe.macam xpercaya yg aku ni tibe2 "solehah"..haha.
terima kasih kepada Die..kerana mengurniakan ku seorang akak yg mungkin bukan lahir sebagai seorang yg mempunyai darah pertalian denganku.maklum la ramai yg nak jadi kn aku ni adik angkat.aku pun tak tau kenapa..mungkin sebab aku ni ade la bau2 betik dengan 'royal'.haha.kononnya la kan.haha.padahal klu kerabat raja lalu sebelas aku pun die lagsug tak toleh kat aku apetah lagi nak senyum.sesungguhnya senyuman ku ni terlalu mahal untuk dilemparkan kepada semua.hanya orang2 yang mengenali aku je yg aku hadiahkan senyuman ni.haha.
terima kasih aku lafazkan buat kali pertama disini..di tempat ni kepada hambaMu yang satu itu..kerana telah membawaku ke sini.berkepok gak duit die keluar kan..hehe.
terima kasih akan ku lafazkan buat kali keduanya kepadanya di sini.kerana berjaya mereleased kan tension aku ni.(cikgu bhasa melayu aku pasti marah sebab haha.-rojak2 kan bahasa dengan mi,tauhu dan lain2).sesungguhnya rojak itu sedap cikgu!!..haha.
terima kasih sekali lagi bibirku menuturkan kepadanya kerana telah menjadikan cuti ku saat yg indah kerana tak pernah kot aku dok kat "royal".makan2 pun "royal"..ish2..putih2 sungguh makanan die.
terima kasih atas segalanya..
buat si die~
indah nya diriku kerana berjaya menjadi adik mu..
manisnya senyuman ku kerana berjaya menarik perhatianmu memilihku sebagai adindamu..
tajamnya mata dan renungan ku kerana kekanda telah membuatku adindamu ini gembira bermain..
walaupun sekejap...
walaupun hanya...
seketika..
namun itu sudah membuatkan hatiku terisi dengan pengalamn2 baru ditempat orang..
terima kasih khas ku tujukan kepada dirinya..
cuma satu pintanya kepada diriku..
"jangan tinggalkan akak dan lupakan akak ye kalau dah berjaya nanti"..
jawapan yang bibirku belum tuturkan padanya namun telah ku coretkan pada papan kekunci ini adalah..
terima kasih atas segalanya pada dirinya.doakan aziah berjaya.dimurahkan rezeki dan pasti nya tak akan pernah melupakan akak untuk selamanya walaupun jauh mana pun kita..terima kasih kepada dirinya..
ikhlas itu bukan dilihat dengan mata kasar tp mampu di luahkan dan hanya hati sahaja yang mampu membacanya..
terima kasih..
semoga engkau dimurahkan rezeki..supaya satu hari nanti aku pun bakal menyusul mu sebagai salah seorang yang berjaya..tu adalah matlamat hidupku.dan pastinya itu keinginanku.bukan setakat "royal" satu malam..20 malam kat "royal" pun leh.haha
terima kasih ungkapan secantik lontaran hatiku ikhlas ditujukan padanya dan kuharapkan ungkapan dan lafaz itu sampai tepat pada lubuk hatinya..

No comments:

Post a Comment