s3bp5 bersama kenangan2 kita bersama..semuanya dalam ingatan kita-aziah..mira..jaz..ema..along..zura..mina..akma..hanim..eana..yuni..hani..farah..ian..pijah..siti..daus..fathi..izzat..ashraf..fadhli-2011/2012-->SMK SERI JEMENTAH(2006/2010)---aziah..ifah..arapah..ina..aini..epi..ayu..ain..nadia..alya..zairil..farez..jannah..fazilah..soon fatt..ley sheng..woon keat..ong k selvem..malah..wani..ka jun..hong in..hui si..wei hong..-->SK JEMENTAH(2000/2005)-aziah..wani..nadiah..piqa..eza..yana..sifa..wani..malah..qilah..farah..nabilah..aini..arapah..ifah..fuzah..epi..nadia..ayu..iman..kimi..hasif..akhyar..mamat..hariz..zairil..farez..

Sunday, 5 February 2012

resepi#

aku menerjah kembali ke ruangan ni.bukan tuk suke2 tapi tuk mengekspresskan diri.(cam bas ekspress la pulak)haha.kali ini kita bercerite lak tentang perjalanan ku yang hanya tak sampai 2 jam pun.melalui bukit yang leh berdengung telinge bila lalu.-pressure kuat sangat.tu yang berdengung~okeyh#.tak payah cite pasal fizik kt sini.kite cerite pasal air terjun..dan berbekalkan seperiuk tomyam.haha.lawak#.erm alkisah menunjukkan cooker gas .wahh nak tunjuk baru beli la tu.haha.gelak sekali lagi.
terus2 je smpai,cepat2 je "klik" periuk tomyam..menuggu sehingga panas.lalu diletakkan didalam mihun n dimakan panas.fuhh sedap.pandai akak aku masak.-perfect,dah leh kawen dah.
tengah2 syok makan.slurpp..slurpp..sedut mihun.ade lak orang lalu depan aku cakap.."bau tomyam la"..@ "uihh siap masak lagi..mintak sikit leh"..haha.nampak.nampak.nampak.bau tomyam die menusuk keseluruh kawasan air terjun.fuhh agak nye bau smpai puncak kot.haha.puteri gunung ledang tengah beradu kat atas tu..pastu tbe2 bau "siapakah yang telah mengganggu tuan hamba beradu.berbau tomyam"-aik tau lak puteri gunug ledang tu bau tomyam kan.haha.puteri pun educated tau.dok zaman moden.confirm2 la tau.hehe#.
tp memang best.sebab aku rase tenang bile tengok air yang mengalir.tumbuhan yang menghijau.sume tu ciptaan Nya.terase diri ni patut bersyukur sebab diberi organ penglihatan tuk melihat sume tu.melihat tomyam akak aku.haha.terima kasih akak!hehe.(bodek nnti die bawak jalan lagi).aku siap mandi lagi kat sane.tp last2 memang la..hacumm..hacummm....demam berlaku~maklum la kan kulit manje.tak pernah rase air sesejuk malah lebih sejuk dari air batu.
harapan aku lepas ni nak gi ngan geng2 kembara aku lak..budak aras + geng klas.
hopefully be a reality.

No comments:

Post a Comment