s3bp5 bersama kenangan2 kita bersama..semuanya dalam ingatan kita-aziah..mira..jaz..ema..along..zura..mina..akma..hanim..eana..yuni..hani..farah..ian..pijah..siti..daus..fathi..izzat..ashraf..fadhli-2011/2012-->SMK SERI JEMENTAH(2006/2010)---aziah..ifah..arapah..ina..aini..epi..ayu..ain..nadia..alya..zairil..farez..jannah..fazilah..soon fatt..ley sheng..woon keat..ong k selvem..malah..wani..ka jun..hong in..hui si..wei hong..-->SK JEMENTAH(2000/2005)-aziah..wani..nadiah..piqa..eza..yana..sifa..wani..malah..qilah..farah..nabilah..aini..arapah..ifah..fuzah..epi..nadia..ayu..iman..kimi..hasif..akhyar..mamat..hariz..zairil..farez..

Wednesday 8 February 2012

baba & nyonya#

gerak & geri serta langkah susunan.pasti anda sume terfikir yang mereka adalah melayu.apetah lagi melihat baju nye.wow!superb.tu la baba n nyonya.kali ni aku tak de nak citer pasal baba & nyonya la sgt kan.haha#.tapi "relate" dengan baba n nyonya.erm..
means..
aku melangkah pergi ke negeri yang terkenal dengan baba n nyonya.scene yang aku rase sgt menakjubkan.haha.memang betul ungkapan yang aku buat "travel is the best teacher".mmg sgt2 travel la kn.pusing ibarat tau je jlan.pusing2 jumpa bende yang sama.haha.kami rasa kan kami dah ibarat cam orang melaka dah sebab masa sesat tu..aku rasa cm sume tempat kat melaka aku dah g.even aku tak singgah pun tengok scara dekat.haha.hebat kan.hehe..
apa pun..erm..
best....tu la sebenarnya pengalaman hidup.aku mmg msih mncari hidup ku.kadang2 aku rasa cm aku hidup bukan kerana diri aku tapi kerana orang lain.aku masih mencari2 ketenangan tu.masih mencari..dan aku berharap Dia menemukan nya terhadap diriku.

No comments:

Post a Comment