s3bp5 bersama kenangan2 kita bersama..semuanya dalam ingatan kita-aziah..mira..jaz..ema..along..zura..mina..akma..hanim..eana..yuni..hani..farah..ian..pijah..siti..daus..fathi..izzat..ashraf..fadhli-2011/2012-->SMK SERI JEMENTAH(2006/2010)---aziah..ifah..arapah..ina..aini..epi..ayu..ain..nadia..alya..zairil..farez..jannah..fazilah..soon fatt..ley sheng..woon keat..ong k selvem..malah..wani..ka jun..hong in..hui si..wei hong..-->SK JEMENTAH(2000/2005)-aziah..wani..nadiah..piqa..eza..yana..sifa..wani..malah..qilah..farah..nabilah..aini..arapah..ifah..fuzah..epi..nadia..ayu..iman..kimi..hasif..akhyar..mamat..hariz..zairil..farez..

Wednesday 8 February 2012

scene 2

kali ni lak buat pertama kalinya.aku melafazkan kata2 'i love u' terhadap dia.sehinggakan die menegeluarkan air mata.sekian kalinya aku berjaya-buat orang sedih.aku ni bab2 touching2 kan orang memang pandai.
aku malu.takut.sebab aku tak pernahpun melafazkan nya.mungkin dia pun tak tau akan perasaan aku kat die.tapi tu la yang aku buat khas untuk tarikh 3 jan yang lepas.aku tak sangka.aku berjaya.membuat si dia.dia.dia dan dia meleleh.(4 orang semuanya).erm.agak pelik tp itu yang berlaku.hanya dengan sebuah video pendek berserta speaker komputer yang berbunyi2-maklum la lame punya speaker.ikut hati nak beli baru tapi itu hanya kehendak semata-mata bukan keperluan pun.tepat pkul 1 lebih.aku tekan click.1st2 ok je..sengih2..tapi tangkap ayat kat 1 tempat tu.sume sunyi.termsuk aku skli terasa bagai nak menangis.rasa sedih.dan aku tau isi hati aku sampai tepat pada mereka.wow-superb!memang tak sangka suasana yang ceria masa tu bertukar jadi hiba.jadi sedih.jadi drama sedih.drama berpelukan umpama dah lama tak jumpa.memang mengharukan.video kenangan.video yang mencoretkan segala isi hati aku pada dia selama ini.aku patut bersykur sebab aku ada die di sisi aku.tapi ada sesetengah2 orang kehilangan die lebih awal.aku patut menghargai.sebab die tiada ganti.die sanggup bawak kita kehulu dan kehilir selama 9 bulan.apa2 pun aku tak pernah ungkap perasaan tu.aku tak tau kenapa.tapi kalau aku sayang.aku selalu tunjuk kan guna perbuatan.aku susah nak melafazkan.kalau lafaz pun sms je.sebab aku tau..hati aku ni keras sikit walaupun kadang2 orang kata aku ni 'mulut manis',pandai main kata2..tapi tuk sekian kalinya perkataan sayang.memang payah sikit.macam ada chewgum kat mulut.haha#.
tentang video tu?erm perlu di poskan ke?aku rasa tak perlu kot.cukup la sekadar kalian tau melalui kata2 aku kat post yang ni-video tak perlu tunjuk la maksudnya.ada paham?haha#.
video tu terlau private bagi aku.hehe.bila aku sedih.bila aku stres.aku akan tengok.sbb tu ikhlas aku buat tuk die.
kepada die yang aku cintai~
"mungkin diriku tak pernah meluahkan..
mungkin diriku tak pernah melafazkan..
tapi cukup la sekadar melalui perbuatan walaupun
orang kata menunjuk kan perasaan terhadap seseorang hanya melalui perbuatan tak mencukupi..
tapi hanya itu yang diri ku mampu ungkapkan terhadap dirimu.
diriku masih mentah.
masih lemah..
yang pasti kau masih di sisi aku walaupun jarak memisahkan kita.
kau setia menemani aku..aku jatuh..kau hulurkan tangan tuk mengagkat aku kembali.
aku takut..
kau mengusap aku agar aku sentiasa bersemangat..
kau la segalanya.
jika mampu bulan malam ni boleh menyampaikan kata2 sayang dan rindu ku padamu..
sudah pasti aku lah orang pertama yang menyewa bulan tuk menghantar pesanan rindu dan sayang padamu..
dirimu..
terima kasih atas susu yang kau berikan.
terima kasih atas pengorbanan yang kau hadiahkan
terima kasih kerana melahirkan.
terima kasih untuk segalanya..
cuma satu pintaku..
"bersabarlah"..
jika aku mampu menggatikan mu..
aku la orang pertama yang akan mengantikan kesakitan mu tu
aku la orang pertama menjadi pengubatmu.
itu janji ku..
walaupun ia adalah dengan menukar nyawa dengan mu sekalipun.
aku sanggup lakukan.
sekian luahan dari diriku buat dirimu....




No comments:

Post a Comment