s3bp5 bersama kenangan2 kita bersama..semuanya dalam ingatan kita-aziah..mira..jaz..ema..along..zura..mina..akma..hanim..eana..yuni..hani..farah..ian..pijah..siti..daus..fathi..izzat..ashraf..fadhli-2011/2012-->SMK SERI JEMENTAH(2006/2010)---aziah..ifah..arapah..ina..aini..epi..ayu..ain..nadia..alya..zairil..farez..jannah..fazilah..soon fatt..ley sheng..woon keat..ong k selvem..malah..wani..ka jun..hong in..hui si..wei hong..-->SK JEMENTAH(2000/2005)-aziah..wani..nadiah..piqa..eza..yana..sifa..wani..malah..qilah..farah..nabilah..aini..arapah..ifah..fuzah..epi..nadia..ayu..iman..kimi..hasif..akhyar..mamat..hariz..zairil..farez..

Wednesday 8 February 2012

scene 3

kali ni lain pulak citernye~hehe#.aku sekali lagi mendapat award buat perkara yang mengharukan si die-(kali ni hanya aku dan die).hanya aku dan die.hanya dengan perjalanan ke melaka..sudah cukup untuk membuat kan aku tersenyum girang-walaupun tutor tak siap.ahh!!lupekan ttor seketika sewaktu menulis.haha#aku memang dah buat lame video ni cume tak la se-'gah' yang aku present kat die.khas untuk die.macam aku ckap di scene 2 tadi.perkara yang aku susah lafazkan pada mulut.aku akan lafazkan melalui kata2.jujur..aku tak pandai nak menuturkan dengan suara.ikhlas aku katakan."jom imbas kembali" tajuk video pendek aku kali kedua untuk orang yang pernah membimbing aku tentang sejarah."belajar la sejarah melalui sejarah orang lain".haha-memang sangat2 bersejarah aku pabila mendekati die.klasik sungguh lagu aku sampai romate2 aku.."ape aziah?lagu rakyat!!oo my god."..haha.apa2 pun aku suke lemak manis n tebang tebu.happy lagu tu-leh relate waktu die rindu aku,haha.aku suke berpantun dengan die.aku suke bermadah dengan die.die kata aku cute.die kata senyuman aku sweet.die kata lirikan mata aku leh buat hati die terpanah.die kata aku ada lesung pipit n timbul waktu aku betul2 tersenyum sampai telinga baru leh nampak.haha-sekali lagi aku tersenyum waktu aku mencoretkan dalam post aku ni.-entah kenapa malam ni aku tak leh tido(gara2 air tin nescafe+ nescafe buatan sendiri la ni).sebelum check out.aku bagi die tengok.just dengan earphone."click"..die melihat n ending dengan berlari masuk toilet n buang hingus kot-haha#tounching.apa2 pun apa yang aku tulis tu ikhlas.jujur.aku tak tau keikhlasan aku tu benar2 ikhlas atau tidak.sebab hanya orang disekeliling aku je yang mengetahui sama ada aku ni orang yang ikhlas atau tidak.-fikir2 n komen ye..
untuk si die~
maaf...kali ni saya xsempat nak simpan n ikat duit macam dulu2.tak sempat nak beli barang2 cam yang saya bagi cm dulu.hanya itu yang saya mampu cipta untuk anda.
selamat hari lahir saya ucapkan disini.jika benar bintang n angin bayu malam ni leh bawa ungkapan itu pada mu.
saya la orang tu dan berharap ungkapan itu hadir tepat pada hati anda..semoga hidup mu bahagia.saya ingin menjadi seseorang yang leh memimpin anda.begitu juga anda.saya ingin anda memimpin saya.saya ingin menjadi orang pertama yang ukirkan senyuman pada bibir anda.saya ingin menjadi pendengar setia anda.saya ingin menjadi penyimpan rahsia anda.percaya la..anda antara yang penting dalam hidup saya..kalau boleh.hari2 saya ingin temankan anda.ingin bagi support pada diri anda.
semoga anda bahagia..semoga anda berjaya dalam hidup anda dunia akhirat.
banyak lagi yang saya ingin luahkan disini tapi cukup la sebahagian sahaja.yang lain,anda telah baca pada video yang saya cipta..
selamat hari lair buat anda~
-kata2 ni semua aku luahkan disini biar ia tak hilang dari memori aku walaupun aku dah takda kat dunia ni...

No comments:

Post a Comment