s3bp5 bersama kenangan2 kita bersama..semuanya dalam ingatan kita-aziah..mira..jaz..ema..along..zura..mina..akma..hanim..eana..yuni..hani..farah..ian..pijah..siti..daus..fathi..izzat..ashraf..fadhli-2011/2012-->SMK SERI JEMENTAH(2006/2010)---aziah..ifah..arapah..ina..aini..epi..ayu..ain..nadia..alya..zairil..farez..jannah..fazilah..soon fatt..ley sheng..woon keat..ong k selvem..malah..wani..ka jun..hong in..hui si..wei hong..-->SK JEMENTAH(2000/2005)-aziah..wani..nadiah..piqa..eza..yana..sifa..wani..malah..qilah..farah..nabilah..aini..arapah..ifah..fuzah..epi..nadia..ayu..iman..kimi..hasif..akhyar..mamat..hariz..zairil..farez..

Wednesday 8 February 2012

scene 1

bintang malam ni berkedip2.umpama kerdipan yang tak pernah lupus..sentiasa berkerdip meneman kan bulan yang cerah pada malam ni.bulan purnama malam ni.kebiasaan nya pabila aku tengok bulan yang cerah.terang.confirm2 aku terbayang sume benda yang indah.memori2 aku sepanjang kehidupan aku.kadang2 muhasabah diri gak.banyak benda bermain kat kotak akal aku..terlalu banyak sangat sampai aku rasa satu pun tak mampu aku coret kan kt sini.yang aku tau..sume memori2 tuk aku luahkan bersama bulan.bersama bintang.bersama awan.bersama alunan air dan desir2 pasir.sume nya akan aku relate kan dengan kehidupan aku.aku tak tau sejak bila waktu nya aku mule menceburi diri dalam penulisan tanpa kata2 melalui suara.tapi yang pasti aku mula minat sejak aku sekolah rendah.mungkin sebab aku suke berangan.suke bermimpi sesuatu yang sudah terang lagi bersuluh tak akan menjadi realiti.aku suke bayangkan didalam watak yang aku hidup kan sendiri dalm hidup aku walaupun bukan realiti ini sentiasa menang..sentiasa menjadi hero dan heroin.haha#.klaka kan.tapi tu la yang kadang2 buat aku rasa happy..permainan hidup aku sendiri.haha#.kadang2 klaka bile pikir2 balik.
'ape la aku ni'..pelik tapi still keras hati untuk teruskan gak walhal aku dah tau efect nye ape.pelik kan aku ni tp aku rase kepelikan aku ni la jd keistimewaan aku sebenarnya.cewah-bajet baguih no..haha.gelak untuk sekian kalinya.ape2 pun ni la hidup aku.kita tak boleh buat orang mengawal gerak dan tarian hidup kita sebab hidup kita..adalah permainan kita sendiri.kita umpama pemain dan kita lah yang akan mengatur strategi.manusia tak kan pernah puas melihat manusia yang lain.mereka menganggap diri mereka coach terhadap diri kita tapi hakikat nya,coach hanya membantu.dan pemain la sebenarnya yang perlu mengatur gerak geri serta perangkap untuk melemahkan pihak lawan.semuanya mental dan fizikal pemain sendiri.anda?-relate kan dengan kehidupan anda.
banyak sebenarnya yang aku blaja bila aku melangkah ke dunia alaf umo 18 keatas ni.banyak benda yang aku mula faham tentang dunia luar.yang penting..mental dan fizikal kene kuat.kalau tak kuat cam mane?-umpama kita sendiri menjadi pemain yang terkena perangkap sendiri.


No comments:

Post a Comment