s3bp5 bersama kenangan2 kita bersama..semuanya dalam ingatan kita-aziah..mira..jaz..ema..along..zura..mina..akma..hanim..eana..yuni..hani..farah..ian..pijah..siti..daus..fathi..izzat..ashraf..fadhli-2011/2012-->SMK SERI JEMENTAH(2006/2010)---aziah..ifah..arapah..ina..aini..epi..ayu..ain..nadia..alya..zairil..farez..jannah..fazilah..soon fatt..ley sheng..woon keat..ong k selvem..malah..wani..ka jun..hong in..hui si..wei hong..-->SK JEMENTAH(2000/2005)-aziah..wani..nadiah..piqa..eza..yana..sifa..wani..malah..qilah..farah..nabilah..aini..arapah..ifah..fuzah..epi..nadia..ayu..iman..kimi..hasif..akhyar..mamat..hariz..zairil..farez..

Wednesday 28 November 2012

puisi rindu

tika duduk bersendirian..
taktala itu
aku teringatkan kisah dan kenangan kita bersama

masih lagi terngiang suara manjamu..
masih lagi terlihat gerak geri dan tingkah laku mu
masih lagi ku melihat gerak tawamu

ketika malam diulit mimpi..
aku terlena dengan kenangan kita
namun
tersedarnya aku dari mimpi..
air mataku bertaburan 
bila menyedari.. kamu tiada disisi

kita..
telah dipertemukan di sebuah pertemuan
telah dipertemukan di sebuah persimpangan
namun 
kini
kita telah pun berpisah di sebuah perjalanan

aku cuba untuk menghilangkan rasa rindu ini kepadamu
namun..
semakin ku menghilangkan nya, semakin itu bayangan mu semakin menghampiriku
aku benar-benar merinduimu
benar..
sekiranya mampu aku untuk menjerit agar satu dunia mampu mendengar
aku ku ungkapkan perasaan rindu ini padamu

sahabat..
mungkin aku bukan yang terbaik yang kamu ada
tetapi
ingatlah bahawa doaku sentiasa mengiringi kamu

sahabat..
semoga kalian sentiasa dibawah perlindunganNya
semoga kalian juga merasai perasaan yang sama seperti ku
semoga kalian tidak melupakan ukhwah yang kita bina bersama

walaupun jauh mana sekalipun
berjuta-juta sahabat yang hadir
tidak mungkin sama antara satu sama lain.

sahabat..
telah ku berikan segalanya..
dan aku berharap telah ku berikan segalanya
secukupnya..
kasih sayang ini padamu..

sahabat...
terima lah sekiranya
satu hari nanti
kita tidak mungkin bertemu lagi
sekiranya aku
tiada lagi dalam hidupmu
jangan lah dikau padamkan rindu dan sayangmu terhadapku selamanya..

No comments:

Post a Comment