s3bp5 bersama kenangan2 kita bersama..semuanya dalam ingatan kita-aziah..mira..jaz..ema..along..zura..mina..akma..hanim..eana..yuni..hani..farah..ian..pijah..siti..daus..fathi..izzat..ashraf..fadhli-2011/2012-->SMK SERI JEMENTAH(2006/2010)---aziah..ifah..arapah..ina..aini..epi..ayu..ain..nadia..alya..zairil..farez..jannah..fazilah..soon fatt..ley sheng..woon keat..ong k selvem..malah..wani..ka jun..hong in..hui si..wei hong..-->SK JEMENTAH(2000/2005)-aziah..wani..nadiah..piqa..eza..yana..sifa..wani..malah..qilah..farah..nabilah..aini..arapah..ifah..fuzah..epi..nadia..ayu..iman..kimi..hasif..akhyar..mamat..hariz..zairil..farez..

Tuesday 12 June 2012

Bab 22

assalamualaikum pembaca setia...
apa khabar semua???
aku tolong jawab kan ye...:kami sihat2 belaka...
wahh macam cikgu pulak...tanya khabar anak2 murid..
macam pakar motivasi pun ada jugak..


ada la sorang mamat ni...asyik je la desak aku tulis...
lepas isnin..selasa...lepas selasa kenapa tibe2 21 januari..
hahaha


tang tang tang asyik suruh cepat je..
macam polis
banyak sangat soal
erm en.izzat
aku taknak lagi cerita pasal rabu lagi...
sebab tibe2 je debooooommmmm nak rabu kan..
cam tak sesuai la
lagipun kisah korang semua aku tak tulis lagi..
kekangan waktu dan kekeringan sumber idea la..
menyebabkan nafas ku terseksa nak menulis..
sorry ye para pembaca sekalian..
baik lah...
pertama kalinya..untuk bab yang ke 22 ni..
aku nak introduce members dlm kelas aku selain kawan2 baik aku yang 4 org tu..


dari kiri fathi,daus,izzat,ashraf



ok..untuk jejaka2 yang ada kat atas ni
aku start dulu dengan lafaz bismillahirrahmanirrahim
hehehehhe


aku nak mulakan dengan fathi dulu(yang paling kiri sekali)
fathi....
ape aku nak cite pasal die ni ek..
haha paling aku igat skali..
die ni kaki ponteng
mule2 aku tengok die..uihh pandai ni..
rajin
makin lama makin malaih pulak aku tgk..
hoho
manje btoi
pergi kelas pon orang kejut...
bagus2...tengok2 prihatin nye kteowg kat ko
die ni
suke bersukan..para pembaca sekalian cube tengok badan die..
tough kan kan..(sebenarnye aku nak cakap badan die kering)...huahuahua
tp die ni kan...xpenah marah...susah la..aku tak pernah nampak die loyer buruk dgn aku or sape2..
dan setiap kali die bercakap
tutur kata die sangat sopan walupun die ni agak nakal jugak la
boleh tahan la nakal~
dalam kelas pun boleh tidur ni..dasyat ni wey..ilmu apa die pakai entah..
tapi ko jangan risau..aku geng ko..
geng tido ko jgk..hahhahahah
aku suke kucing yang kau lukis dalam buku aku tu
unik...
tq ye 
dan aku tak kan lupa
kau kalau cakap
mesti angguk2 kepala
macam jepun
pelik aku
tapi die ni
pandai melukis
masih aku ingat masa orientasi
kau lukis gambar kereta
aku ingat semuanya


seterusnya daus..
daus ni mulut die uihhhh  macam perempuan sikit
pot pet pot pet
masa satu group bi dgn die
buat kje tak seberapa...membebel lebih..
pening kepale aku
ishhh geram
nasib bukan muhrim
kalau muhrim,memang lame aku gusti die
daus ni antara yang terpandai la dalam kelas
cikgu2 pun sayang kat die
tapi die ni over sikit la
pantang nampak pempuan dahi licin
tang sume jadi bini die
geli aku~
haha
tibe2 teringat pulak perkataan abang daus tu
hahhahahah
klaka la
tapi walau ape pun..kau tetap hormat kami sebagai pempuan
tu yang aku rase ppaling susah nak lupa pasal korang2 ni
dan
kau daus
aku tak boleh lupa waktu ko suruh aku basuh pinggan masa makan2 bbq
adoiii
tp yang buat aku tersenyum bile kau cakap
"kamu basuh..kami teman"
huahuahua...klaka la daus
n tq jgk rm1 yang ko stepler kat buku tu
ingat boleh diguna tapi sebab dah kene conteng dengan sign ko yang tak bape nak lawa tu
err trpksa simpan jela rm1 tu
tapi kan daus
aku ade satu soalan
kau tulis"nak jawapan,nantikan 20tahun akan datang"
ape maksud jawapan tu 20 tahun akan datang???
umur den maso tu dah 39 dah..tua yopppp
haha


seterusnya yang berkaca mata hitam..
izzat
haha
spec itam tu strategi untuk mengelakkan orang tau kau tido kan kan kan..hahha
dalam kelas
die ni paling pemurah
dan paling wara' sikit
die pernah belanje aku rm5
aku ingat sampai sekarang
ko belanje aku sebab masa tu aku tunjuk dalam wallet aku..ade rm1 je
masa tu kelas agama
kau igt x???
pastu tengahari tu kau cakap
"sapa sayang aku,ikut aku"
hahaha sengal la kau..
aku nak duit je
bukan sayang ye
dan aku tak boleh lupa kau jadi mak inang dalam drama aku..
hahahhahahahah
memang la-nampak pondan-
hahha tapi sayangnye,ade janggut pulak
adoiii
aku tak boleh lupa kau tu kalau dok sebelah pempuan..
tangan kau akan menggigil..hahah
izzat..aku perhatikan semuanya-AWAS!!
yang paling penting aku masih save mesej terakhir kau yang tulis aku ni istimewa...(kembang hidung aku) 


yang terakhir sekali
ashraf
die ni sensitif dan manje sikit
tang ada je nak mengajuk
tapi apa2 pun
die sangat kreatif dalam pembuatan video
aku tak boleh lupa ko punye drama PGL
huahuahua
tarian korang dasyattttt
nasib la pempuan je yang menari
kalau lelaki pun menari
aku tak tau la jadi apa
keras macam kayu..
aku suke bile die bercakap bi
intonasi suara die sedap
dan aku tak boleh lupa first time ko call aku
meluahkan kegeraman kau
dan aku biarkan kau bercakap dengan aku sehingga bunyi teeet
tanda kredit ko habis...
hahahha
padan muke
sukeee aku
sukeeee sebab habis kan kredit kau
haha
sory ashraf

2 comments:

  1. walaupun perkenalan kita hanya seketika...
    kita dapat merasai jiwa kita adalah serupa
    kadang2 kite tertanya2 kenapa engkau hadir dan menyapa lembut tetapi selepas itu kau pergi hilang menyepi tanpa kata2...
    itulah dunia
    namun
    semua nya sangat bermakna..
    bila hilang dimata
    rindu semakin terasa

    ReplyDelete
  2. haha.. slalu teringat mase dengan korang sume..
    rindu trase.. haih~

    ReplyDelete