s3bp5 bersama kenangan2 kita bersama..semuanya dalam ingatan kita-aziah..mira..jaz..ema..along..zura..mina..akma..hanim..eana..yuni..hani..farah..ian..pijah..siti..daus..fathi..izzat..ashraf..fadhli-2011/2012-->SMK SERI JEMENTAH(2006/2010)---aziah..ifah..arapah..ina..aini..epi..ayu..ain..nadia..alya..zairil..farez..jannah..fazilah..soon fatt..ley sheng..woon keat..ong k selvem..malah..wani..ka jun..hong in..hui si..wei hong..-->SK JEMENTAH(2000/2005)-aziah..wani..nadiah..piqa..eza..yana..sifa..wani..malah..qilah..farah..nabilah..aini..arapah..ifah..fuzah..epi..nadia..ayu..iman..kimi..hasif..akhyar..mamat..hariz..zairil..farez..

Sunday 20 May 2012

Bab 16

huhuhu..korang mesti bising kan..
mana la post untuk aku.
sabar2..
aku ni ada dua tangan je..
kalau kaki aku pon boleh menaip
dah lama aku guna dua laptop
taip pasal korang je.
haha

oleh sebab baru je dua orang yang aku tulis..
jadi kene tingkatkan speed la..
nanti pembaca aku marah pulak kat aku..
nak2 si budak ni..
opsss
budak ni??
siapa kah maksud aku?
ermm sapa lagi kalau bukan
---------->
JAZMINA BINTI JAAFAR

antara teman dan sahabat aku yang paling rapat dengan aku..
jaz..
jaz
jaz
kali pertama kau duduk menghampiri aku sewaktu sesi suaikenal orientasi bersama mentor
pertanyaan pertama kau pada aku.
NAMA SIAPA?
pertanyaan kedua kau pada aku
DARI MANA?
pertanyaan ketiga kau pada aku..
SPM DAPAT BERAPA?
hahahha
kau kau kau
kau pelat 'r'
geli hati bila dengar kau sebut r
tapi aku tak kisah pun kau pelat
sebab aku faham
hehehe

kau...kau
ape au nak tulis tentang kau..
yesssssssss
aku dapat idea
kau suke berjalan..
huhu setiap minggu kau akan berjalan
ke rumah pak uteh la..balik shah alam la...mane2 je la
tak pernah la aku tengok kau statik kat KMNS tercinta..

apa yang aku ingat pasal kau..
kau liat sangat nak turun kalau kiteorang ajak pergi main squash..
yang kau tau
zzzzZZZZZZZZZZ....
huhuhuhuu

sabar je la kan..hehe

********
kau jaz ..
sempoi...
pantang nampak lelaki...
pak cik la...errr sape tu..ala errr..sape tu ek...budak uitm tu...
errr aku lupa nama la..
tapi muka aku ingat
huhuhu
banyak la..
*****
dan kau suke selidik aku mesej sapa..
huhu
pantang aku taip mesej..ade je mata melilau
huhuhu..

*******
kau kawan aku..
menjadi kawan tido aku..
seronok kan tido dalam kuliah dengan aku??
hehehee

kau baik..aku beruntung dapat kenal kau...
terima kasih...

*******
kau masih ingat waktu kita dalam kuliah..
kau la pembekal makanan utama kami
ada je ape2 dalam beg kau tu
yang acap kali ada
crunch(perisa coklat..dan roti 70 sen)
kite kongsi makan semuanya bersama....
dan paling penting
makanan kegemaran kita 
MAMEE
jom jom jom nyanyi dengan aku..
---->
renyuk goncang makan...
renyuk goncang makan...
hehe

***masih banyak lagi...
untuk kau..lotuz ku..



No comments:

Post a Comment