s3bp5 bersama kenangan2 kita bersama..semuanya dalam ingatan kita-aziah..mira..jaz..ema..along..zura..mina..akma..hanim..eana..yuni..hani..farah..ian..pijah..siti..daus..fathi..izzat..ashraf..fadhli-2011/2012-->SMK SERI JEMENTAH(2006/2010)---aziah..ifah..arapah..ina..aini..epi..ayu..ain..nadia..alya..zairil..farez..jannah..fazilah..soon fatt..ley sheng..woon keat..ong k selvem..malah..wani..ka jun..hong in..hui si..wei hong..-->SK JEMENTAH(2000/2005)-aziah..wani..nadiah..piqa..eza..yana..sifa..wani..malah..qilah..farah..nabilah..aini..arapah..ifah..fuzah..epi..nadia..ayu..iman..kimi..hasif..akhyar..mamat..hariz..zairil..farez..

Sunday 20 May 2012

Bab 15

-------->
untuk mu sahabatku..untukmu teman ku..
terima kasih sebab sudi berkawan dengan aku
terima aku seadanya aku
sorry sebab aku bukan kawan yang sempurna bagi kau
dan mungkin aku jugak banyak kekurangan...
tapi
terima kasih sekali lagi sebab sudi menerima aku
sudi membuka hati kau untuk terima aku
untuk kau ema
walau pun kau jauh...
aku tak dapat tengok kau
tapi percayalah
aku sentiasa doakan kau
aku mendoakan kau
sentiase tersenyum girang
dapat mencapai segala kemahuan kau
ingat la
tiap yang datang tu adalah ujian Nya pada kita
kita sebagai manusia perlu tabah...
dan aku yakin kau mampu menempuhi nya dengan tabah
yang penting
kau kena yakin pada diri kau
kau dah ada segalanya ema...
segalanya....
cukup dah.
cuma satu ja yang kau perlu ada..
KEYAKINAN DALAM DIRI KAU..
yakin yang kau boleh
aku percaya pada kau..
untuk mu ema...
si mata kucing...
dah takda lagi suara kau..
dah takda lagi senyuman kau
dah takda lagi cara kau tido
aku dah tak dapat tengok semua tu lagi
aku hanya dapat tengok kau
dalam hati aku..
untuk selamanya...
terima kasih ema





No comments:

Post a Comment