s3bp5 bersama kenangan2 kita bersama..semuanya dalam ingatan kita-aziah..mira..jaz..ema..along..zura..mina..akma..hanim..eana..yuni..hani..farah..ian..pijah..siti..daus..fathi..izzat..ashraf..fadhli-2011/2012-->SMK SERI JEMENTAH(2006/2010)---aziah..ifah..arapah..ina..aini..epi..ayu..ain..nadia..alya..zairil..farez..jannah..fazilah..soon fatt..ley sheng..woon keat..ong k selvem..malah..wani..ka jun..hong in..hui si..wei hong..-->SK JEMENTAH(2000/2005)-aziah..wani..nadiah..piqa..eza..yana..sifa..wani..malah..qilah..farah..nabilah..aini..arapah..ifah..fuzah..epi..nadia..ayu..iman..kimi..hasif..akhyar..mamat..hariz..zairil..farez..

Thursday 29 October 2015

TEKANAN INI
membuat kan aku rasa seperti aku
bukan insan yang berguna

TEKANAN INI
membuat kkan aku rasa seperti 
tidak layak untuk semua itu

TEKANAN INI 
membuatkan aku rasa seperti
aku ingin belajar segalanya

TETAPI
ADAKAH AKU BENAR BENAR BETUL 
DI JALAN INI?
ADAKAH AKU LAYAK?
ADAKAH AKU MAMPU?

dan YANG PALING UTAMA
dari mana harus aku mulakan kembali
AKU BINGUNG 
AKU BINGUNG 
sehinggakan satu tahap
aku rasa bahwa aku 
ingin lari untuk semua ini...
lari dari semua ini

Ya Allah.muhasabahkan diriku

No comments:

Post a Comment